Előnyös a SEO tanácsadó ár beépítése a marketing kiadásokba
A keresőoptimalizálás szolgáltatásáról bizonyára sokan hallottak már, hiszen ezt a marketinges eszközt egyre többen használják fel annak érdekében, hogy eljuttassák ajánlataikat az adott ügyfelekhez. A sikerdíjas keresőoptimalizálás a SEO101.hu felületén elérhető ajánlat, aminek a részletes információit megtalálhatják az oldalon. Az oldalon látható, hogy ennek a keresőoptimalizálásnak az esetében, a szakemberek több konstrukciót is feltárnak, amit alkalmazni lehet. Érdemes kikérni a szakemberek véleményét a kulcsszavak meghatározásakor, hiszen nem mindegy hogy hány és milyen kulcsszót határozunk meg.
A sikerdíjas keresőoptimalizálás hasznos az ügyfelek és a szakemberek számára is. A feladat végeztével, az elszámolás a látogatók alapján történik. Tehát a sikerdíjas keresőoptimalizálás jó választás lehet az ügyfelek számára, mert így a tényleges látogatók után fizetnek. Érdemes elolvasni a szolgáltatás részleteit, mert sokak érdeklődését felkeltheti. A felület természetesen mindig elérhető, és kérdések esetén, az érdeklődők felkereshetik a szakembereket is.
Mekkora lehet a SEO tanácsadó ár?
A keresőoptimalizálás az a terület, amiben sokan hisznek, míg mások komolyan csalódtak az évek során. Ez többnyire attól is függ, hogy milyen szakemberekkel történt a közös munka. Tény, hogy alapvetően a SEO tanácsadó ár nem kevés, legalábbis szakértői szinten. Ugyanakkor ezt sem szabad etalonnak venni. Tehát attól, hogy valami drága, még lehet rossz, sőt! A reális határokat érdemes mindig figyelembe venni ezen a területen.
Mégis mennyi lehet ez, a SEO tanácsadó ár szempontjából? A 2023-as piaci állás szerint, az alap 150-200, az emeltdíjas szolgáltatások pedig 400 euró körül mozognak. Természetesen ezek az értékek dinamikusan növekedhetnek a piac változásával. A tendenciák szerint, csökkenésre egyre kevésbé van lehetőség. Maga a SEO tanácsadó ár több mindent foglalhat magába. Az elemzésektől kezdve, a tartalmi és technikai SEO készítéséig, de reklámkampányok, fizetett hirdetések is beletartozhatnak esetenként. Ez mindig a megállapodás függvénye. Megéri?
Biztosan eredményes a SEO tanácsadó ár megfizetése?
Amikor fizet valaki egy vagy több szolgáltatásért, akkor teljesen joggal szeretné tudni, hogy az biztosan megéri-e? A SEO tanácsadó ár megfizetése nem kidobott pénz, legalábbis akkor, ha szakemberekre bízza a munkát. Erről a legegyszerűbben referencia kérésével győződhet meg. Sajnos, mint minden területen, úgy a keresőoptimalizálásnál is előfordulnak kóklerek. Ezen „szakértők” viszont gyorsan kiszelektálódnak, mert a Google rangsorolás jól nyomon követhető számokkal. A SEO tanácsadó ár ilyen formában teljesítményszerű díjazásnak minősülhet.
Viszont az idővel muszáj számolni. Az alapvető keresőmotor optimalizálás nem fog azonnali eredményt mutatni, de még csak egyik hónapról a másikra sem érezteti feltelenül a hatását. Legalább 6-12 hónapra lesz szükség, hogy a SEO tanácsadó ár kifizetését követően érezhető legyen a változás. Ebben nincs semmiféle átverés, mert ezek a gyakorlati tapasztalatok, amiket muszáj szem előtt tartani. Viszont ettől számítva, a megtérülés szinte garantált és az előrébb jutás az épített kulcsszavakra már jól látható lesz.
Miből tevődik össze a SEO tanácsadó ár?
Ha már úgy dönt, hogy kiadja a vállalkozása kasszájából a megfelelő összeget, akkor teljesen jogos igény, hogy tudni akarja a SEO tanácsadó ár pontosan milyen szolgáltatásokból épül fel. Ez többnyire szerződési konstrukció kérdése, de alapvetően olyan tételek találhatóak benne, mint az elemzések, linképítés, szövegírás, valamint a folyamatos tanácsadás. A linképítés során, a kulcsszókutatás alapján kiválogatott kifejezések lesznek a cikkekbe foglalva, majd ezekre kerül rá a célirányos URL.
A belső PBN oldalakra való kihelyezés mellett, ugyanakkor külső felületeken, PR cikkek is helyet kaphatnak. Ezek nagyobb látogatottságú felületeken, de minden esetben témába illeszkedő módon jelennek meg és érthető módon többe kerülnek. A SEO tanácsadó ár bármennyire is magasnak tűnik elsőre, azt beépítve a marketing kiadásokba, nem fog komoly terhelést jelenteni, legalábbis akkor, ha célja a látogatók bevonzása és ezzel együtt az eladott termékek számának növelése.